kızlar az önce ebebeğe gittim kıyafet bakıyım dedim sarı etiketlilerden alıyordum yani zaten indirimli olanlardan, görevli kasada tekrar %40 indirim olacağını söyledi. bu şekilde 4 tane takım aldım, kaşık çatal seti 9 liraydı, 8-10 tane çorap aldım, bir de 6lı bez hediye ettiler hepsine 95 lira gibi bir rakam ödedim. onlineda baktım ama sepete ekleyince indirim olmadı mağazalarda geçerli sanırım. zıbınlarda falanda geçerliydi ama beden bulamadım. faydalanmak isteyen olur belki diye yazmak istedim 🥰
