Ozlemm-19 Kızlar bebeğim normalde günde bir kez kaka yapardı bazende 2 günde bir yapardı bugün sabahtan beri 3 kere kakasını yaptı ama bezleri dolmadı ve sarı renkli sulu kaka yaptı bebeğim ishal mi bilgisi olan varmı lütfen yardım edin
Aslihan1621 Ozlemm-19 oğlumun rutin kakası 6-7ydi şimdi kızım nerdeyse 2-3 günde bir kaka yapıyor kızım da 3.5 aylık iki gün önce 3 kere üst üste kaka yaptı bende şaşırdım 😊 ama ishal değil tabiiki belki de sizin yediğiniz birşeyden biraz bağırsakları hareketlenmiştir bebeğin ☺️
gulrecelim_55 Bi yerde okudum günde 7-8 kez yapmadıkları sürece doktorlar ishalden saymıyorlarmış ama susuz kalmasın emziriyorsanız sadece siz bol bol su için. Tecrübeli annelerde yazar zaten üstte kalsın.