Merhaba hanımlar tuvalet eğitimine başladık bugün 3. Günü sadece gece bez bağlıyorum. 1. Günü lazımlığa hiç yapmadı hep altına yaptı 2. Günü alıştı bi kaç kere altına kaçırdı bi kaç kere lazımlığa yaptı bugün her götürdüğümde lazımlığa yaptı hiç sıkıntı yaşamadık bugün tabi ufak ufak kaçırmalar oldu. Bu 3 gün içinde hiç kakasını yapmadı 😔. Acaba kendisi ne zaman çişim geldi dicek tecrübeleriniz nelerdir her çocuk farklıdır tabiki sadece merak ettim neler yapmam gerek söylemesi için