Aslrdoksn canım çok özür dilerim satan arkadaşta yanlış anlamasın ama hipp piyasadaki en pahalı mama şu anda başka mama yemiyormu aceba? Yanlış anlamazsın umarım bizde aynı durumdayız mama bez derken evet zor haklısın ama hipp durumu olan insanlar için bile ek gıda yoksa hele ayda 700 800 tl gider yapar hipp in yan ürünü bebivita mamayı denedinmi aceba? Çok zorda olduğunu söylediğin için yardımcı olmak istedim :(