Prensesim2507 Merhaba kızlar doktorumuz 1 yaşından sonra olmayı önerdi siz yaptırdınız mı kaç doz yaptırdınız
Tatlim Prensesim2507 ben 3 aylıkken başladım 7 doz olduk toplam . Geçen gün 13. Ay için olan doz da oldu.
acimavi Mora benim doktorum da bunu önerdi, size danışmak istedim, 1 yaş sonrası dedikleri için ilk 12. ayda mı başlatıyorlar? Nimenrix bexsero ayrı mı planlıyorlar?