Alperyekta37 Dün doktorumuz et parçası kaldığı için göbeğini yaktı bebeğimin . Akıntısı hala devam ediyor başına gelen var mı akıntının devam etmesi normal mi ne zaman geçer
Ozgebrar2019 Alperyekta37 Kızımında aynı şekilde olmuştu. Bi süre akıntı devam etti. İyice kuruyunca geçti. Sizde kuru tutmaya çalışın en kısa sürede geçer inşallah
Gzmkrm Alperyekta37 bizimde öyle olmuştu ama yakınca geçmişti o zaman netten araştırımca iki güne geçmezse tekrar yakiliyo diye okumuştum isterseniz doktorla irtibata gecin