ikicocukluAnne_ Arkadaşlar sağlık ocağının verdiği damla kaka da kan yapmıştı damladan oldu galiba bende sizlerden duyarak bu markayı aldım eczaneden 5 aylık bebeğim acaba kaç damla vereceğim kilosu başına mı kullananlar yazarsa sevinirim
ikicocukluAnne_ [url=https://resimyukle.link/i/CXjzE][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/CXjzE.jpg[/img][/url]
Gulsenck ikicocukluAnne_ bizedir doktor verdi aynısını bende aynı şikayetle gittim sabah 6aksam 6 yazıyor üzerinde eczacı barkotla öyle yazmış ama bende kilosu kadar veriyorum o kadar vermiyorum