Bengisu hep belli bi saati vardı saat 8-9 arası uyanırdı kahvaltı yapar 11 gibi uyurdu yarım saat veya 45 dakika daha sonra uyanır emzirme oynama 2 saat geçerdi bazen 3 saat yine öğününü yer uyurdu bu uykusu uzun olurdu 2 saat veya biraz daha fazla uyurdu arada uyanırdı o uyandığında odadan çıkartmadan geri uyuturdum uyumaya devam ederdi saat 5-6 arası uyanırdı akşam yemeği akşam uykusuna hazırlık oynama falan dye geçerdi ama benim oğlum saat 9-10 arası uyur akşam bu şekildeydi yanı 😍