selinkp doymaz diye bir şey yok, sarılık var mı? Uyuması çok normal yine sizin 10 dk iyi benimki 5 dk emiyordu, Mama kullanıyormusunuz?
uyuyabilir çok normal boğazını okşayın ayak altını cimcikleyin topuğu, altını açın soyun öyle emer uyuması çok normal