Aselinannesi0655 Kızlar bebe yagı kullanıyorduö doktor bıgün kullanma krem olanlardan al dedi sebamed yasa mustela dedi. Mustelanın vücut kosyonu yag gibi degil demi krem tarzı
Elmas-Dldnz Aselinannesi0655 bizde 1 aydır onu kullanıyoruz yağı da var ama kremi de var biz krem olanı kullanıyoruz gayet memnunuz şimdilik
Hcrblt Ben kullanıyorum canım oğlum doğduğundan beridir,cok memnunum yumuşacık pamuk gibi yapiyo, bildiğimiz krem gibi yapısı 🥰
tosbikannesiii Aselinannesi0655 yok KuZum yag gibi değil ben kullanıyorum çok güzel arada kendime de kullanıyorum kokusu çok güzel 😂