Benim oğlumun göbeğindeki fıtık resmen pinpon topu büyüklüğündeydi o kadar büyüktü. Ama ona rağmen müdahale edilmedi. Özellikle profesöre götürdük, sakın ama sakın para ya da bez ile sarmayın dedi ya ciddi enfeksiyonlara yol açar ya da başka fıtıklar olur dedi. Arada fıtığa yavaşça basın eğer içeri giriyorsa hiç bir problem yoktur ama sertlik varsa hemen getirin dedi. O kadar büyüktü ki ona rağmen 6 ay da geçti sakın korkma. Ağladıkça ıkındıkça büyür, en minimum şekilde ağlatmamaya çalışın, çok geçmiş olsun. 🌺