Kızlar 5 aylık bebeğim var ve sadece anne sütü alıyor. Sanırım idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. Ateşim 38 oldu ve kasıklarda ciddi bir ağrı var. Birazdan acile gideceğim muhtemelen ağrı kesici ve antibiyotik yapıp pazartesi polikliniğe gelin diyecekler. Bu ilaçlar bebeğe zarar verir mi? Emzirmeye ara mı vermemem gerekiyor? Malum enfeksiyon antibiyotik olmadan tedavi edilmiyor