Bebeğimin dünden beri ateşini ölçüyorum 37.1 den yukarı çıkmadı ama endişeliyim doktoru 37.2 den sonra ateş olarak görüyor şuan ateşi yok normal diyor başına böyle bisey gelen var mı yeni dogan bebeklerin vucud ısısı kaç olmalı acaba ölçen veya ateşlenen var mı