Merhabalar bebeğim 6 buçuk aylık ve sütüm azaldı eskiden daha çoktu bebeğim ek gıda da alıyor ama ayına göre zayıf biberon kullanmıyor bi türlü alıştıramdım bu yüzden denemediğim kaşık maması kalmadı ama bebeğim hiç birini yemiyor ne önerirsiniz ne almalıyım yardımcı olur musunuz 😇🌸