Merve3855 canım ben sağlıkçıyım sürekli Küvezde ambulansla rop muayenesine yenidoğan götürüyorum muayene beş dakika bile sürmüyor iki dakikalık iş göz damlaları damlatılıyor göz bebekleri büyüyünce muayene yapılıyor korkman gerekecek hiç bi durum yok mutlaka yaptır Allah korusun prematüre bebeklerde sıkıntı oluyor takip edilsin mutlaka aksatma