Merhaba , oğlum yarın tam 4 aylık oluyor bugün aşısını yaptırdık eve geldiğimde farkettim ki kulağında akıntı var önce anlayamadım sildim tenizledim güzelce biraz sonra tekrar su doldu içi.Acaba bunun için doktora götürmelimiyim böyle birşey yaşayan var mı..Koku ya da herhangi birşey yok ama ağrısı var mı onu da anlayamadım bu aralar baya huysuz 4.ay atak dönemi diye düşündüm..Kulağı ağrıyor olabilir mi 😑