Anne4 kizlar bebegimin verem asisi yerinden kan akti. nasil oldu anlamadik. kucagimizda tutarken elimiz carpmis olabilir. kan akti ve et koptu gibi. ne yapmamiz lazim yaa nolur akil verin [url=https://ibb.co/VQkC597][img]https://i.ibb.co/pRkK5wt/IMG-20210611-WA0041.jpg[/img][/url]
Bualemdeyeniyim Anne4 bence saglık ocagındakı ebeyle bi görüsün cunku kabuk tutar falan kesinlikle elleyip yolmayın demişlerdi. Sizin ki kopmuş diyosunuz bence kesinlikle görüşün
Anne4 Safiyenur_28 ilk basta bizimde oyleydi. sonradan iltihapli gibi kabuk tutmasi lazim. asinin tuttugunu gosterir.
maviboncukruyasi Anne4 gayet normal kuzum bu bir süre sonra iltihabı oluşup akabilir aşının tuttuğunu gösterir :)
Reyna Anne4 evet çok normal 7-8 aya kadar böyle ara ara kanayıp kabuk tutacak sonrasında sivilce izi gibi iz kalacak bu aşının tuttuğunu gösterir hiç bir sıkıntı yok
Prens0205 Anne4 aşı tutmuş ama kanama falan olduysa enfeksiyon olmasın diye belki bir batikon sürün ya da kapatın orayı diyebilirler siz bir doktorunuza danışın benim oğlumun kabuk kopmuştu kanadı mi hatırlamıyorum tam ama ebe su değdirme bir süre demişti
Yenidennn Anne4 normal. Bizimde 5 6 aylıkken iltihap aktı resmen orasının kabuğu falan hep düşmüştü. Sonra kendi düzeliyor.
Kubra5657 Anne4 su değdirme canım kabuk tutup iyileşicek orası ama baya geç iyileşiyor o aşının yeri yinede bir ebe ile gikir al canım inşallah bişey olmaz kötü düşünme
nurelem Anne4 canım büyük ihtimal eliniz çarpmış ası yerinde sıyrılma olmuş, ebenize danısmanızda fayda var sorun yoktur inşaallah🌷
Hyrosh Anne4 merhaba benim kziminda omzu baya yara olmuştu çok zor geçti izi herkes ne izi bu diye soruyordu sürekli bünyeye mi alakalı anlamadım