Birannebirbebek7 21 günlük meme reddini yaşayan bir anneyim. Herkes sakın vazgeçme diyip duruyordu ama bebeğim memeye yaklaştığı an feryat figan inşetiyordu ortaklığı, göğüs ucum olmadığı için de istemiyordu memeyi. Sezeryan olduğumdan hemen sütüm gelmedi 2 3 günü bulmuştu ama ben doğum yaptığım andan beri sağıp durdum sürekli ve gerçekten çok yıpratıcı bir süreç, özellikle geceleri çok daha zor oluyor. Bebeğim 11 günlükken kontrole gittik doktor beslenmesini sordu, mama ve sağıp anne sütü dedim. Sağmak hem çok yıpratıcı hem de belli bi zamandan sonra sütün azalabilir dedi, o gün eve geldim ve sürekli meme teklif ettim oğluma, çok ağladı o da bende 🙈 kandırıp vermeye çalıştık sütümü biraz sağıp biberonla verdim biberonu çektiğimiz gibi memeyi tıktık ağzına, iki üç çekip bırakıyordu ama pes etmedim ve 10 gündür emziriyorum. Göğüslerim çok yara oldu kullanmadığım şey kalmadı geçsin diye ve oğlum memeyle doymuyor oburuz birazcık günde iki sefer mama veriyorum kalan zamanlarda emziriyorum, 20 dakika yarım saat 40 dakika. Lütfen pes etme, gerçekten bizim hiç umudumuz yoktu memeyi tutar diye ama tuttu, biraz uzun oldu ama yazmak istedim çünkü gerçekten emzirmenin rahatlığı hiçbir şeyde yokmuş, umarım en yakın zamanda tutar memeyi