Mavi1602 Mama içiyorsa uyutmak çok daha kolay memeye de alışkın değil memede uyutmak da iyi değil annelerin yaptığı en büyük hata.Her ortamda memeyle mi uyutulacak.Benim bebeğim 1 yaşında 2. Ayından itibaren müzik açıp yanına yattım bir süre. pış pış yok sallama yok sonra zamanla müziği kestim salonda uykusu gelince yanına yattım ,mutfaktaysak bebek arabasına koydum . şuan her ortamda mutfak , dışarısı salon nerede olursa olsun kendi kendine uyur maşallah