Kızlar oğlum 10 aylık afedersiniz ama kendı osuruk sesine dahi uyanan bir bebe cok zorlamıyorum bu konuda 2 aylıkken annen gile gittim o kdr yoruldum yıldım ki orda annem babam ebem dedem derken cok ses olurdu hic uyuyamadı huysuz ağlak olurdu hep dikkkat ediyorlar di ama ne kadarda olsa cok ses olurdu 2 gündur tv acikken uyuyo ses olsada uyuyo yani az önce mesela gözlerini ovaladi mamasını icirdm salladm uyudu tvnin seside baya açıktı acaba sese alisiyomu artık hep sesli ortamda uyutacam böyle böyle alışsın biryere gitmek istemiyorm bu şekilde oda bende yoruluyz gittiğimz yerden bişey anlamıyoruz çünkü