Fabulas Merhaba kızlar, 43 günlük bebeğim var onunla oyun oynamak mümkün değil tabi şu anda ama yavaş yavaş bir şeyler göstermek oynatmak istiyorum. Siz neler yapıyorsunuz
Bulutbey Fabulas zeka kartlarıma biz de hala bakıyoruz. Kalın sayfalı kitapçılar var hareketli kitap onları seviyor. En çok süpürge sapı ve mop ile oynuyor kendince temizlik yapıyor. 2 kasa oyuncak var ama içinden pek çıkarıp oynadığı yok. Tava tencere çırpıcı gibi şeyleri çok seviyor.
Socialmom0 Fabulas bizde 49 günlüğüz uyanıkken uyalayamiyorum renkli şeyler gösteriyorum ama ilgisini çekmiyor, gülmüyor bu aralar uyku düzenide bozuldu zaten
Veyselaras Fabulas ben suanlik müzik dinliyorum ellerini tutup hareket ettirmeye çalışıyorum masal okuyorum şimdi çıngırak alcaz belki erken ama oyun halısı da almayı düşünüyorum ve çokça onunla konuşuyorum bizimde uyku düzenimiz kaçtı yeni yeni bakalım daha neler yapcaz
Annesiiiiiii Zeka kartları gösteriyorum canım, dönence si var ve çıngırak aldım. 51 günlük bebeğim benim de 🌸
Mys01-01 Socialmom0 erken daha canın benımkı 41 günlük ilk bebegımde biliyorum cok erken o suan tamamen etrafı anne babayı keşfedecek sonradan zamanla hepsı olur ben artık 1/1,5 yaşlarda gece tencere tava topluyordum yerden bu saatte diye diye😁🥰
Bulutbey Socialmom0 yok canım iki aylık olur mu ben başlığı 1,5 2 yaş diye okumuşum şimdi farkettim. Neyse ilerisi için fikir olur size de
Mys01-01 Bulutbey ay bende sok oldum cnm benımde o yaşlarda oynuyordu ilkim dedim benim yanlış hatırladım şimdiki bebegın 42 günlük daha basındayız🥰