Arkadaşlar merhaba bebeğimin gündüz uykusu çok iyiydi ,yaklaşık 3 4 gündür zorla azıcık uyutabiliyorum. Karnı doyuyor ama uyku kaçtı ne yapsam uyutamıyorum . Fikir sahibi olanlar yardımcı olabilir mi surekli sallamak istemiyorum ama mecbur kalıyorum uyusun diye pislamaktan evde dolaşmaktan yoruldum. Uyusa bile 5 10 dk hemen uyanıyor keyfide yerinde ağlama yok