Merhaba güzel anneler sizlere bir sorum olacak bebeğim 11 aylık şuanda hamileyim doktorum 6 ay icinde memeyi bıraktırmam gerektiğini söyledi. Memeyi biraktiginda muhtemelen 15 aylık felan olucak o zaman sadece yemek yiyerek doyar mı yoksa mama yada marketlerde devam sütü felan yazan kutular var hic bilgim yok onlarda mi vermek lazım sizler nasıl devam ettiniz ?