Ayca-46 o da benim sağ tarafımda vardı doktorum gayet normal 3 ay içinde o ağrı şişlik uyuşukluk geçer demişti öyle de oldu. Ama uyuşukluk bi nebze de olsa kaldı. Kaç kat dikiş atıyorlar canım bence de normaldi ama yine de doktoruma sorduğumda bu cevabı aldım.