Sedaergn evdeki fazla nem için önerileriniz nelerdir kızlar camı açıl havalandırıyorum kapattığım anda geri yükseliyor kullandığınız bir cihaz felan varmı??
Janss Sedaergn Rutubet için tablet kullanıyorduk biz memlekette adı nem alıcı tablet olarak geçiyor ama alıyor mu tam bilemiyorum .
LiYaRzuU Sedaergn canım hava düzeldikçe geçiyor kışın benim evimdede vardı kızım hasta olacak die ödüm kopuyodu sürekli havalandırsamda kapattıktan sonra yine hissediliyordu ama bi 20 gündür kalmadı
[silindi] Sedaergn bizim de salonda nem diger odalardan daha yüksek oluyor, havalandırmazsak ve ısınmazsa kışın %70 i buluyor. bu yuzden nem alma makinası kullanıyoruz salonda. evin içinde asla çamaşır kurutmuyorum ve sık sık havalandırıyorum
Janss Sedaergn Adı nem tableti . Biraz baktım da nem alıyormuş . Taş gibi birşey . Fiyatı da makul denemeye değer bence .
[silindi] Sedaergn canım baktım yazmayı unutmuşum uzerinde marka yazmıyor eşim aliexpressten almış bu: https://s.click.aliexpress.com/e/iHMbtT2