Selam kızlar kızım 11aylık altta ve üstte olmak üzere toplam 4 tane dişi var. Diger dislerinde ates agri huzursuzluk olmamisti nazar degdirdik galiba gecen gun bogazinda kizariklik var dedi doktor enfeksiyon kapmış ateslenmisti bizde diş diye düşündük ana yinede doktora gittik diş olmadigini ogrendik neyse bogaz agrisinn atesi gecti 3 gun surdu ama yarası devam ediyor galiba ki pütürlü bisi verdigimde agliyor😞 neyse simdi de dişleri geliyor galiba ates yine yok şükür ama keyifsiz istahsiz dişine kasik degdi yine agladi üst disleri baya belirginlen baktim daha az gorunuyor damaklari kabarmış diyorum tabi bunun yanı sira gece ağlayarak uyanmalar vs hep vardi dun gece hic emmedi mesela agladı 🦷 dis mi sizcede kizlar digerlerinde yasamadigimiz icin bilemiyorum yoksa hala bogazindan mi kaynaklaniyor ates icinde calpol verdik antibiyotik falan kullanmadik 😞 aksilik de üst uste geliyor yurutecin oyuncagina damagina carpti alttaki bi diş de yara gibi bugun asansörde ayaga kalkaer bisiklede üst damagini carpti kanadi nasil üzüldüm bi teselli verin 😞😞😞