Hanımlar merak ediyorum ama kime sorsam bilemedim. Doktorumuz cok ketum. Ağzından kerpetenle laf alıyorum. Kızıma mücver yaptım ancak 3 4 tane arttı. Dondurucuya atsam bir ay gibi kısa bir sürede tuketse kizim olur mu ? Bebek keki de buzluğa atılabilir mi ? Siz nasıl saklıyorsunuz? Yoksa derin dondurucuya atılan hamur işleri ve mide kanseri bagi gerçekten var mı