Bebeğimin alerjisinden dolayı et süt yumurta hepsini bana kestirdi doktor oğlum 4 aylık bugün kana bakıldı b 12 çok düşük 80.doktor iğne verdi ama nörolojik gelişimi etkiler dedi.banada bakıldı benim yarın çıkacak.bütün kesitikleirmden dolayı vitaminsiz kalmış olabilir dedi ama ya yükselmezse diye çok korkuyorum böyle olup yükselen varmı acaba