Enderziyagil Kızlarrr özellikle kullanıp memnun kalanlar önerebilir mi. Cam bezi mi almalıyım yoksa gazete eski nevresim parçası vs mi kullanıyorsunuz
Minikcivcivim Enderziyagil farmasiden alıyorum ben cam bezlerimi ve diğer tüm bezlerimi. Memnunum. Bi silişte izsiz dalgasız siliyor.
Balkizlarim Enderziyagil eski nevresim parcasida kullaniyorum kağıtta bide a101in cam bezini memnunum 🥰😇
Aylaayla Enderziyagil rosmanda cam bezleri var sadece bulaşık deterjanlı su yapıyorum ve onunla siliyorum.Pırıl pırıl oluyor buğu bile yapmıyor durulamaya kurulamaya gerek yok
Yesillimon Zelisblt Bim de gördüm cam bezi diye onu mu diyorsun cnm gercekten güzel mi emin olamadim mikrofiber bez takintm var güzelse alirim 😁
Sarisin Enderziyagil ilbay’s cam bezinden oldukça memnun kaldım. Çevremdeki herkes de aldı sayemde memnunuz hepimiz. Pasparlak yapıyo camları ve bpyut olarak kocaman