Kızlar 3 aylık bebekleriniz ne kadar mama yiyor? Benim kzıım çoğunlukla mama alıyor. Sadece gece emzirebiliyorum. Ve bu ay sadece 400 gr almış 😩 mama vermeme rağmen. 90 cc veriyordum mamayı. 120 ye çıkacağım.
ve doktor dedi ki 5.ayda ek gıdaya başlarız. Niye böyle dedi kızlar ? 5.ayda ek gıdaya geçen var mı? Kilo almamış diye mi ek gıdaya başlayalım diyor???