ismilazimdegil benim kızımda 21,aylık olucak,ve bu durum 3kere başımzia geldi,çokta dikkt edip doktorun söylediklerini yapmama rağmen,geçen hafta yine tekradan gösterdik,doktor kampanya başlamış,dedi,kackere oldu dedim 3dedim,ozmn hormanel bu durum dedi,krem ve vitamin verdi, 1ay sonra gel yine baklaim dedi..çok sıkıldım bu durumdan,cidden sinir bozucu.elimle açmaya çalıştım canı acidigi için eklemedim kremleyip elimle açar gibi hafiften yapıp bezini takıyorum