Merhabalar güzel anneler buraya ilk defa yazıyorum 🙂 bebegim 3 aylık emzirme ve mama veriyorum dünden beri kakasını yapamıyor bir kere yaptı dün akşam 9 da yeşil di başkada yapmadı sabaha kadar alttan gazını sürekli çıkartıyor ama yapamıyor mamada aptamil gaz mamasını kullanıyorum ne yapabilirim önerebileceğiniz birşey varmı