Benim kızım doğduğundan beri yüz üstü uyuyor. Ancak malesef doğduğundan beri de uyumayan bir bebek. İlk 3 ay hep kucakta uyudu. Sonra yatağına bir kaç kere uyutup koyunca yatmaya başladı orada. Gece uykusuna yanyana yatıp emziriyorum uyuyunca yatağına alıyorum devam ediyor uykusuna. Ama gündüz bir türlü yapamadık bu uyku işini. En son kanguru aldık onda gezince etrafta uyuyor. Ta ki yatağa yatırana kadar. Ben beceremiyorum herhalde. 4-5 kere uyutup yatıramadığımı biliyorum. Biri alıp koyarsa ne ala. Bu arada kızım 5,5 aylık. Uyku eğitimi vermek istiyorum ama artık ne sabrım ne gücüm kaldı. Siz nasıl uyutup yatırıyorsunuz?