Benim bebeğimde 5 aylık koltuklarının altında tutunca bassın diye biraz uğraştım ama hiç niyeti yok biraz akışına bırakacağım en azından arayış içinde olmak için 6,5-7 aylık olsun diye düşünüyorum. Ablamın bebeği de benimkiyle arasında 4 gün var o da bir aylıktı basmaya çalışıyodu yani her bebek farklı sanırım yaşayarak öğreniyoruz bazen fazla da endişelenebiliyoruz bişeyler için çok aceleci olmadan sakinliğimizi korumamız lazım fazla sakin olup hiç birşey içinde geç kalmamak lazım size söylerken kendime de söylüyorum çünkü süreli böyle yapıyo normal mi şöyle duruyo normal mi demekten beş aydır hergün kendime bişey bulmayı başarıyorum