Selam kızlar 3.5 aylık bir kızım var 22sinde 4 aylık olacak ne yaptıysam emzik biberon tutmadı işe başladım emzirmek için eve geliyorum bugün sağdığım sütü çay bardağına 30 cc koydum içti 🥳🥳 üstüne meme verdim biraz da memeden emdi ayına göre kaç cc içmesi normal bi de bardakla vermenin sakıncası var mı? Çok hava yuttu içtikten sonra sırtına pat pat yaptım büyük geğirdi 😅