Bugün kan tahlili yaptırdım hastahaneye tekrar gidemedim pazartesi insallah. sonuclarimin fotosunu atıyorum daha önce hipertroid geçirmiştim şimdi hipotiroid e çevirmiş sanırım referanslara göre çok yukarda değerlerim anladığım kadarıyla anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi lütfen