barbiee Kızıma sağlık ocağında hemşireler bi tarih veriyor bu tarihte gel aşı olcak diye.. fakat geçen ay bi trafik kazası atlattık arabamız tamirde şuan bi kaç gün geç gitsem aşıya sıkıntı olur mu acaba ?…
Yusufali06 barbiee bazı aşıların günleri oluyor mesela 2 ay aşısı bizim sağlık ocağında sadece perşembe günleri yapılıyormuş. Eğer böyle Bi durum yoksa sorun olmaz birkaç gün geç gitmenizde.