Ben her emzirme sonrası pekmeZli ılık su içiyorum. Biraz arttırdı gibi. Tahin ve susam da arttırmıştı, sabah akşam birer çorba kaşığı tahin ve susam yiyordum. Birde çemenotu( fenugreek diye geçiyor) hapı kullanıyorum. Birkaç kere direk pastırma yemiştim o gün de biraz arttı gibi olmuştu. Ama ben gunde 7 lt su içiyorum. İçmediğimde olmuyor sütüm:(