Bebeğim 7 ay 6 günlük. 6. Ayda ek gıdaya başladık gayet güzeldi 3 öğün veriyordum yiyordu. Meyve, sebze püresi vs. Ama son 2 haftadır ağzını kilitliyor kaşığı görünce. Kafasını dönüyor. Sadece akşamları çorba içiyor. Bu durumu yaşayan var mı, geçici mi? Tecrübeli anneler yazarsa sevinirim.