Busevedat2501 Kızlar 4 ay 17 günlük oglum var ve dışarı çıkmak bize ölüm 😒 emzik biberon vs kullanmıyor ve kısa kısa günde 7-8 kere uyuyor saat başı yani dışarda da bebek arabasında veya arabada uyumuyor aglıyor ki sallanacam diye buna çözüm bulan oldu mu
Yagmurasaf Busevedat2501 😀 ay kendimi gördüm bi an benim oğlum şuan 17 aylık ama oda 6 aylıkken biz denize gittik o günü hiç unutmuyorum ama beni rezil etti 😀 gittiğime bin pişman olmuştum çoçuğa güzelce çadır açtık büyük bir şemsiyenin altına koydum önüne oyuncak ama yok çığlık çığlığa ağladı izin vermemişti hep öyleydi annemler bile gidemiyordum şimdi 6 aylık hamileyim ve oğlum 17 aylık suyu denizi çok seviyor hazır diğeri gelmemişken son deniz sefası yapıcam inşallah yakında 😀 demek istediğim o dönemler geçiyor canım her ayın ayrı bir zorluğu var ama geçiyor gerçekten
Naylonbranda Busevedat2501 evden çıkmıyorum sitenin bahçesinde hava alıp dönüyorum tek bulduğum çözüm bu saglikli llsunlar yeter o bile güzel
-Alp- Busevedat2501 kısa kısa 7-8 kere yerine 3 tane birer saate alıştırın. Zor da olsa çözümü öyle buldum
Mom622626 Busevedat2501 benimkide öyleydi tek çözüm evde oturmaktı bizde. Nerdeyse bir yaşına kadar hiç bir yere gitmedim.
biregesevdasi Busevedat2501 benimde bebeğim çok ağlıyordu pusete koyuyorduk meğer pusette sıkışıyormuş büyük bebek arabasına geçtik oturtma pozisyonunda hiç ağlamıyor elinede ekmek veriyorum etrafı izlerken onu kemiriyor
Guzelkizimbenim Busevedat2501 11 aylık olucak aynısı üstüme giyicek birseyim yok gidip almaya korkuyorum bi kere gittim resmen kriz geçirdi aldığım şeyde defoluymus hıc görmedim bebek arabasını sevmiyor uyumuyor kanguruda olmaz alışverişte bunalım geciricem yakında
durununannisi__08 Kizim07 aymi ben arabayla disari çıkıyorum rezil oluyorum asla durmuyor emzik almiyor kanguru kullaniyorum sadece onda duruyor bu seferde ben im omuzlarım ağrıyor sırf güneş alsin diye bi 15 dk dolanıyorum
kuzeyto Busevedat2501 simdi zorsa ilerde nolcak en guzel zamanlari o aylar😂 atin bebek arabasina hafif yatirin minik minik sallayin uyuyakalir zaten bi yerden sonra kisa da olsa🙏 Bi de sik sik cikin zamanla alisir daha uyumlu olur