Bebeğim 8 aylık 2 gündür mutlu olunca ya da ses çıkarırken iç çekiyor böyle higggggh gibi başta nefes alamıyor falan sandım, ama normal zamanda sorun yok, uyurken de horlama hırıltıli solunumu yok, oyun mu yapıyor? Birde kucağa alınca yapıyor onu higghhhh diye.Neden olabilir endiselenmeli miyim?