7 ayligiz dün hastalandim gündüzleri yok emmiyor her yolu denedim uyuttum aldım yok oguruyor daha iki gün önce hastaydı memeden ayrılmadı ama geceleride ayrılmıyor sadece gündüz böyle yapiyor resmen gündüzü ek gıda ile kapatıyoruz akşam 10 dan sonra emmeye başlıyor sabaha kadar sütümü sahip sağıp bardak ile icirmeye calisiyorum biberonda emmiyor 🥺😭