Oglumun ilk topuk kanında tsh değeri 17 iken ikincide 26 yükselmiş pazartesi cocuk doktoruna götürmem söylendi eski tsh konulu konuşmaları okudum fakat genelde azalma olmuş diger tahlillerde bizimkinde yükseliş var nasıl olacak ne yapmalıyım bilmiyorum çok üzgünüm 😣