Kızlar oğlum 28.5 aylık dişlerinde çok şükür çürük yok fakat sağ alt köpek dişi kırılmıs ucundan yan kısmından az birşey sanki on disindede cok hafif bir kırılma mevcut gibi gibi hergün 2 kere duzenli fırçalıyoruz bazen 1 olduguda oluyor nedeni ne olabilir havuç veriyordum simdi vermiyorum acaba kopek disleri karsilikli geldiği için yermi yapiyor ki yada diş skyor arada ondanmidir kafama takildi böyle birsey yaşayan varmı aranızda?