Benim bebeğim de uyumuyor hem de hiç günde sadece 2 ya da 3 saat kesintisiz, bir iki defa da 10 15 dk uyuyor tamam. Dısarı cıkamıyoruz cünkü gelince aglama krizlerine giriyor hiç anlamıyorum neye neden aglıyor. Kolik oldugu için herseye aglıyor gerci ama. Altını değiştirirken, üstünü değiştirirken, kucakta, memede her seye… Ben de bulamadım bir çözüm. Ayakta sallamayı, memede tutmayı, salıncağı, emziği gezerek unutmayı VS denedim ama yok uyumuyor.