Selam arkadaşlar kızımda kalça çıkıklığı var. 1 aydır palvik bandaj kullanıyoruz bize tip 2 c denildi birde 47 derece falan denildi. Bu değerlerde olup sonuç alanlar süreciniz ne kadar sürdü. Haftaya 6 hafta oluyor kullanalı kontrolümüz var.
Herkese içinde de benim kızıma Rabbim ya şafi ismi hürmetine şifa versin inşallah 🤲🤲🤲