Egemenin_Annesi Bugün doktor randevumuz vardi kan alindi ve kan enzimi hafif yüksek ciktigi söylendi nedir neden olur bisey söylenmedi cocuk nöroloji görsün dedi doktor tam anlam veremedim… bu nedir kötü bir durum mudur basina gelen var mi ?
Alpaybus Egemenin_Annesi Merhaba. Bizde aynı durumu yaşadık. Bir ay önce kas enzimi biraz yüksek çıktı, haftaya tekrar bakılacak. Sebebi neymiş siz öğrenebildiniz mi acaba. Postu paylaşalı da baya olmuş umarım görürsünüz.
cicegim_masal1 Egemenin_Annesi merhabalar çok olmuş siz yazalı ama benim bebegimin de yüksek çıktı nedeni neymiş siiznkinin çok korkuyorum kötü bir şeydir diye
Egemenin_Annesi cicegim_masal1 Biz baska doktora gitmistik bu sonuclardan sonra gittigimiz yeni doktor bize hic bir sorunun olmadigini bu deger yüksek sayilmaz hersey yolunda demisti cok sükür suana kadarda bi sorun olmadi oglumda. Size doktorunuz ne dedi