Kızlar merhaba 🙋🏼♀️ oğlum 1 hafta sonra 8 aylık oluyor, ek gıdaya da 6.ayına 1 hafta kala başlamıştık bu zamana kadar pürelerinde çorbalarında blender kullanmadım buharda haşladıktan sonra çatalla ezerek beslenmeye sundum 7.ay itibariyle biraz daha pütürlü bırakmaya başladım başta değişik gelse de sonradan alıştı öğürse falanda yutuyor kusmuyor yani. 8.ayda blw yöntemine geçiş yapmak istiyorum daha pankek krep mücver tarzı şeyler yemiyor 8.ayla birlikte onlara da başlayacağım hazır katı gıdaya geçmişken blw yöntemine de başlamak istedim umarım geç kalmadım 🤭 başta onun hazır olmadığını düşünsem de sanırım asıl hazır olmayan benim 🤦🏼♀️ anlayacağınız daha fazla zaman kaybetmeden yöntemi uygulamaya başlamak istiyorum, zaten başından beri çorbasını yoğurdunu püresini yerken sürekli tabağa uzanıyor çoğu zaman dokunuyor ben kaşıkla verirken kaşığı tutup destek oluyor ben şimdi blw yöntemine nasıl başlamalıyım? mesela iki öğün arası sebzeleri parmak gıda olarak hazırlayıp sunsam ya da kahvaltıda yaptığım pankek,krep tarzı besinleri yine aynı şekilde sunup başlayabilir miyim? bu konuda soru işaretlerim çok fazla maalesef, yorumlar için şimdiden teşekkürler 🌸