coraplarheptek kucağa alışsın, daha doğrusu şu an çok küçük ve tek tanıdığı sizin kokunuz, o yüzden istediği kadar kucağınızda dursun kendini güvende hissetsin. İlk zamanlarda çok kusmaları da normal, çünkü dediginiz gibi sürekli emmek istiyorlar, bu da güvende hissetmekle ilgili ve çok emdikleri için de devamlı kusuyorlar. Emziğe çok karşı olmayın, çünkü bebekler küçükken emziğin zarardan çok faydası var, çok araştırmıştım ilk doğum yaptığım zaman. O yüzden karnı tok olduğunu bildiğiniz zamanlarda emzik verebilirsiniz bence, ama şu an kucaktan indirmek için çok erken