Bebeğim 4 ay 6 günlük. Aptamil , SMA , Bebelac.. doktor kontrolünde bu mamaların neredeyse tüm serisini denedik. Ama bebeğim 3. aya girdiğinden beri yani 2 aydır ağzına lokma koymuyor kızlar ya. Git gide zayıflıyor. Testler tahliller yapıldı yok birşey çıkmadı. Anne sütü de almıyor reddediyor. Çok çaresiz kaldım ☹️ 2 doktora götürdüm birşey yok dediler. Napıcam nasıl yiyecek bilmiyorum. Napmalıyım lütfen yardım edin ☹️ 10 gündür de ishal ona da sadece damla verdi. Ama geçmedi o da 10 gündür işte 😭😭